loading...
پایگاه فرهنگی اینترنتی طنین
تبلیغات




تبلیغات




حمیدرضا بازدید : 127 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال ساختمان پزشکان

 

عکس های سریال ساختمان پزشکان

منشی : خانم شیرزاد

نام واقعی : شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان از زبان خودش


شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

وی کارهای هنری را در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش “عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی هاً شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد. حاصل این ازدواج این دو یک دختر به نام نیروانا و یک پسر به نام نویان است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان

تصاویری از بازیگران سریال ساختمان پزشکان

دکتر نیما افشار در ساختمان پزشکان

نام واقعی : بهنام تشکر

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد بهمن ماه ۱۳۵۵ در بندر انزلی است ،لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است ، متاهل است ، حرفه اصلی اش در تئاتر است ، از سال ۷۵ کار در تئاتر را آغاز کرده و چند سال در مازندران فعالیت کرده و پس از آن به تئاتر شهر تهران آمده و فعالیت خود را در آنجا ادامه داده است وی همچنین کار دوبله را به مدت ۲ سال در سال ۸۳ انجام داده و از سال ۸۷ نیز گویندگی در رادیو را آغاز کرده است.

بهنام تشکر

بهنام تشکر

عکس بدون گریم بازیگران ساختمان پزشکان

عکس نازنین در سریال ساختمان پزشکان

نام واقعی : فرناز رهنما

بیوگرافی فرناز رهنما

وی قبل از این در فیلمهای اقلیما و بعد از ظهر سگی سگی نقش آفرینی کرده است. فرناز رهنما متولد  ۱۳۶۰ اصفهان است و رشته بازیگری را در دانشگاه آزاد میخواند. «فرناز رهنما» بازیگر نقش «نازنین» مجموعه «ساختمان پزشکان» متولد اصفهان و دانش آموخته رشته بازیگری است. او یکی از بازیگران تئاتر کشور است و هم اکنون مشغول تمرین در یک نمایش است تا مهر و آبان سال جاری بعد از مجموعه «ساختمان پزشکان» به صحنه تئاتر باز گردد. «رهنما» در کارنامه هنری اش در آثاری هم چون «زیرزمین»، «مأمور بدرقه»، «اقلیما» و «بعداز ظهر سگی سگی» نقش آفرینی کرده است. او فیلم «ردیف ۲۰ شماره ۲۰» ساخته مانیا اکبری را در نوبت اکران دارد. «رهنما» این روزها با مجموعه «ساختمان پزشکان» در نقش همسر دوم دکتر «نیما افشار» میهمان شبکه سوم سیماست. فرناز رهنما : می گوید: به خاطر تن صدا، فیزیک و شخصیتم بازیگر طنز موفقی نیستم اما کارگردان من را متقاعد کرد که نقشی را با فاکتورهایی که دارم برایم در نظر گرفته اند.

فرناز رهنما

فرناز رهنما

ساختمان پزشکان

فرناز رهنما

نقش ناصر در سریال ساختمان پزشکان

نام واقعی : هومن برق نورد

بیوگرافی هومن برق نورد

هومن برق نورد متولد ۱۳۴۸ است و فعالیتش را از تئاتر آغاز کرده است وی در تئاتر های مرغابی وحشی ، خلایق هرچی لایق (کارگردان ) بیژن و منیژه ،موسیو ابراهیم و گل های قرآن و در فیلم های سینمایی یک تکه نان ،مجموعه مسافرخانه سعادت،اشک‌ها‌ و لبخندها و قضاوت و ساختمان پزشکان به ایفای نقش پرداخته است.

هومن برق نورد

هومن برق نورد


نقش : دکتر هومن ملکی

نام واقعی : بیژن بنفشه خواه

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه متولد ۱ فروردین ۱۳۵۲ مجموعه آثار: رقص شیطان (اسماعیل براری، ۱۳۷۹) گزیده ای از مجموعه های تلویزیونی: – جنگ ۳۹ (داریوش کاردان، ۱۳۷۳) – این چند نفر (مهران غفوریان) – حرف تو حرف (مهران غفوریان) – بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) – آروزهای شیرین (سیدوحید حسینی، ۱۳۸۶) و – تعطیلات پردردسر (تله فیلم، ۱۳۸۵)

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه

نقش : زن دکتر ( صاحب ساختمان پزشکان )

نام واقعی : نعیمه نظام دوست

بیوگرافی نعیمه نظام دوست
۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران متولد شدم.دیپلم تجربی هستم و از سال ۷۰ کار بازیگری را با تاتر آغاز کردم و با گروه های آزاد تاتر به فعالیتم در این رشته ادامه دادم.بعد از آن در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کردم و فکر می کنم میتوان گفت به طور حرفه ای با “ساعت خوش” و در سال ۷۳ وارد عرصه بازیگری شدم.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

دیگر تصاویر

ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان

عکس بهنام تشکر در تئاتر

ساختمان پزشکان

اسامی کامل بازیگران

بیژن بنفشه‌ خواه ، شقایق دهقان ، هومن برق‌ نورد ، فرناز رهنما ، هوشنگ حریرچیان ، پروین قائم مقامی ، رضا کریمی ، امید روحانی ، اصغر حیدری ، نعیمه نظام دوست ، مونا فرجاد ، مهدی محمدزاده ، مجید شهریاری ، میثاق جمشیدی و محمد شیری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 547
  • بازدید کلی : 13,207
  • کدهای اختصاصی